REGISZTRÁCIÓ
RENDELÉS FOLYAMATA, MÓDOSÍTÁSA
Rendelést a CleenUp applikáció/CleenUp webes applikáció használatával lehet leadni, illetve
flottás együttműködés esetén a hello@cleenup.hu-ra történő üzenetküldéssel. Telefonon
sajnos nem tudunk rendelést regisztrálni.
Amennyiben nem kapott tőlünk e-mailt rendelése leadását követően, kérjük ellenőrizze
levelünk nem ment-e a spam mappába. Amennyiben ott sem látja a visszaigazolást vegye
fel velünk a kapcsolatot a www.cleenup.hu oldalon szereplő elérhetőségeink valamelyikén.
Szolgáltatásunk hétköznap, Hétfőtől-Péntekig érhető el.
Sok esetben aznap beérkezett rendeléseket is tudunk teljesíteni, de azt javasoljuk adja le mielőbb
rendelését, akár már előző este, vagy kora reggel. Amennyiben flottás együttműködésről van
szó, a rendelést minimum 3 munkanappal a mosás előtt szükséges jelezni felénk.